Uren tijdswinst door de FinTech Organizer tool voor administratiekantoor Courdid

Ellenlange mailwisselingen, wachten op documenten en klanten nabellen. Een bekend fenomeen voor administratiekantoren. Er gaat uren werk zitten in data verzamelen en mensen achter de broek zitten of ze bepaald document kunnen aanleveren. En eigenlijk is dat zonde, want een hoogopgeleide fiscalist is veel te duur om administratief werk te verrichten. Dat moet efficiënter kunnen.

Daar liepen de fiscalisten van Courdid ook tegen aan. ‘Bijhouden welke klant wat heeft ingeleverd, is een vrij arbeidsintensief proces. Ook moesten we alle mailwisselingen administreren in Excelsheets; wie heeft reeds een reminder ontvangen en wie niet? Dit kost zoveel tijd, dat we soms niet meer toekwamen aan het werk waarvoor we ingehuurd worden’, aldus Martijn Bedaux, fiscalist bij Courdid. Daarom ontwikkelde Gillz voor Courdid de Organizer applicatie om al deze dataverzamelingsprocessen te automatiseren.

Team Courdid

Organizer, de FinTech oplossing voor efficiënt data verzamelen

Organizer is een tool die automatisch gegevens en bestanden verzamelt én ordent voor de inkomstenbelasting. Zodra bestanden bij Organizer binnenkomen, zet de applicatie ze meteen in het juiste bedrijfsdossier. En omdat dit vaak om gevoelige gegevens gaat, heeft Organizer een inlog met 2-factor authenticatie voor extra veiligheid. Naast een standaard inlog, moet je ook een code invoeren die je op je mobiel ontvangt. Organizer is niet alleen een slimme verzamelaar, maar ook een heel overzichtelijke tool. Je hebt altijd inzicht in de status van wat jouw klanten hebben aangeleverd.

Jaar:
2017
Klant:
Courdid
Disciplines:
webapplicaties

Aan de slag met Organizer

Starten met Organizer is eenvoudig. Allereerst maak je klantdossiers aan. Vervolgens kun je, indien nodig, ook medewerkers van de klant aanmaken. Zo kun je met één druk op de knop alle medewerkers van een bedrijf tegelijk mailen. Organizer is een makkelijke beheertool om gegevens van medewerkers in te zien. Andersom werkt het ook; klanten en medewerkers kunnen precies zien hoe ver jij bent met het verwerken van de aangifte. Dit realtime in kunnen inzien van alle gegevens en activiteiten, maakt Organizer een transparant en prettig systeem om mee te werken. Bovendien scheelt het ettelijke telefoontjes van klanten die willen weten hoe ver je bent met de aangifte.

Organizer doet voor jou het denkwerk

Ook slim van Organizer: zodra het systeem merkt dat bepaalde documenten nog niet binnen zijn, stuurt het automatisch een reminder. Klanten nabellen en lange Excelsheets bijhouden behoren hiermee tot het verleden. Organizer regelt het zelf, zodat jij daar geen omkijken meer naar hebt. Ook als de klant een verkeerd document aanlevert, is er geen man over boord. Organizer bevat namelijk een chat- en mailtool, zodat er snel en eenvoudig contact kan worden opgenomen om de fout te herstellen. Tenslotte is Organizer ook geschikt voor 30% regelingen voor expats.

Eenvoudig te integreren met je huidige financieel of fiscaal pakket

De Organizer tool integreert met bekende pakketten als:

  • Elsevier Nextens
  • AFAS
  • AccountView
  • Twinfield
  • Exact

En mocht het zo zijn dat jouw pakket niet integreert met Organizer, dan realiseert Gillz een koppeling op maat.

De 5 voordelen van de FinTech Organizer tool

  • Je hebt versneld gegevens en bestanden binnen
  • Nooit meer gedoe met papierwerk
  • Geen rompslomp met mailwisselingen en de juiste documenten koppelen aan de juiste dossiers
  • Zowel jij als de klant hebben altijd realtime inzicht in aangeleverde documenten
  • Enorme kostenbesparing door doelgericht en efficiënt werken

Gillz, jouw partner voor software oplossingen op maat

Met de Organizer applicatie creëert Gillz voor de fiscalisten van Courdid een enorme efficiëntieslag in hun werkproces. En of het nu sneller, slimmer of efficiënter kan: Gillz gaat met jou de uitdaging aan om bedrijfsprocessen naar een hoger plan te tillen. Benieuwd wat Gillz voor jouw bedrijf kan betekenen? Vraag dan hieronder een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan.

  • Ook de Organizer inzetten?

    We komen graag kennis maken en kijken hoe de Organizer jouw leven vereenvoudigd.