SharpSpring cover

Het Marketing Automation Playbook

Breng jouw marketing naar een hoger niveau 🚀

Jij wilt meer leads generen, deze makkelijker omzetten in verkopen en je omzet een boost geven? Dan is het tijd om aan de slag te gaan met marketing automation! Daarmee kun jij je marketingcampagnes veel slimmer inrichten en bespaar je ook nog eens veel tijd en energie.

Vraag het marketing automation playbook aan
Form image

Ga je ermee akkoord dat wij de bovenstaande gegevens opslaan?
Lees hier de voorwaarden

Versturen

Lees het marketing automation playbook en...

Leer de basis van Marketing Automation

...krijg inzicht in de resultaten van je marketingcampagnes

Met Marketing Automation kun jij elke stap die jouw leads in de buyers journey zetten volgen. Van eerste contact, tot 10e herhalingsaankoop en verder. Zo krijg jij een volledige end-to-end ROI

...leer de verschillen met e-mailmarketing

Marketing Automation is toch hetzelfde als e-mailmarketing? Nou, zeker niet! E-mailmarketing is slechts een onderdeel van Marketing Automation. Hoe dat zit lees je in het playbook

...bespaar tijd door slimme integraties

In je dagelijkse werkzaamheden gebruik jij verschillende tools. In het playbook leer je hoe jij jouw belangrijkste tools laat samenwerken met jouw Marketing Automation platform.

Een 'Sneak Peak' in het Playbook

Leer de basis van Marketing Automation

Nog niet bekend met Marketing Automation? Leest het Marketing Automation Playbook en leer alle basisprincipes van. Veel tips en trucs kun je al direct toepassen in je volgende marketingcampagne. Het playbook is dus informatief én functioneel.

Effectieve opvolgflows

Aanvragen, inschrijvingen en downloads, jouw websitebezoekers kunnen op veel verschillende manieren contact met je opnemen. Wil je al die contactmomenten handmatig opvolgen? Nee, natuurlijk niet! Daarom leren we je in het Marketing Automation Playbook hoe jij flows inricht om deze aanvragen automatisch én persoonlijk opvolgt.

Hou bij hoe waardevol je leads zijn

Hoe weet je nu wat jouw meest waardevolle leads zijn? Simpel, met lead scoring. Daarmee wordt elke actie die jouw lead zet bijgehouden en krijgt daarmee steeds meer waarde. Zo zie jij precies welke leads klaar zijn om met een persoonlijk aanbod opgevolgd te worden. Hoe leadscoring werkt en hoe jij dit kan toepassen leer je in het Marketing Automation Playbook.