Wilt u uw “Maintenance Window” aanpassen, mail support@gillz.nl
Mendix maintanence

Mendix Server Onderhoud

Om de zoveel tijd plant Mendix een moment in voor werkzaamheden aan hun servers. Het gaat hier om standaard werkzaamheden zoals het doorvoeren van een beveilingsupdate.

Wat gebeurt er tijdens het onderhoud?

  1. Uw applicatie wordt gestopt
  2. De geplande werkzaamheden worden uitgevoerd
  3. En uw applicatie wordt weer gestart

Statusupdates worden tijdens het onderhoud verzonden naar ons zodat wij op de hoogte gehouden worden. De update duurt gemiddeld 20 minuten waarbij de applicatie niet beschikbaar is.

Voor elke applicatie is een zogenoemde “Maintenance Window” ingesteld waarin de werkzaamheden plaats kunnen vinden. Hieronder staan de mogelijke keuzes.

  • Maandag 9:00 – 12:00
  • Maandag 13:00 – 16:00
  • Maandag 20:00 – 23:00
  • Woensdag 9:00 – 12:00
  • Woensdag 13:00 – 16:00
  • Woensdag 20:00 – 23:00
  • Vrijdag 9:00 – 12:00
  • Vrijdag 13:00 – 16:00
  • Vrijdag 20:00 – 23:00

Standaard staat de laatste keuze ingesteld. Naast het kiezen van de “Maintenance Window” gebeurd de upgrade natuurlijk ook op een specifieke dag. Dit verschilt per applicatie en is tijdelijk uit te stellen indien nodig.

Wilt u “Maintenance Window” aanpassen, weten wanneer uw specifieke applicatie een upgrade gaat krijgen of heeft u andere vragen neem dan contact op met ons via uw aangewezen contactpersoon of mail naar support@gillz.nl.

Voor meer informatie verwijzen we u graag door naar: https://docs.mendix.com/

Hunter
Kan ik met je meedenken?

Wil je een prijsindicatie of
sparren over de mogelijkheden?

Mail Hunter Koppen
Of bel naar +31172785464