Het behalen en behouden van concurrentievoordeel is een kwestie van hard werken, lef en doordacht handelen
Continuous Innovation infinitive sign

Continuous Innovation voor het behalen van duurzaam concurrentievoordeel

De grootste uitdaging van een bedrijf is om een duurzaam concurrentievoordeel te behalen. Althans, als je wilt dat jouw bedrijf over een paar jaar nog relevant is. Door continuous innovation te integreren in de denkwijze en procedures van jouw bedrijf kan je de concurrentie voor blijven. Maar hoe doe je dat eigenlijk?

Wat is continuous Innovation nu echt?

Er bestaat niet zoiets als een gouden standaard om competitief te blijven. Veel managementboeken en modellen pretenderen dat wel, maar waar het op neer komt is dat het behalen en behouden van concurrentievoordeel gewoon een kwestie is van hard werken, lef en doordacht handelen. Continuous innovation is dan ook een werkwijze en niet een methodiek (e.g. SRCUM) of model (e.g. DEMING-cirkel).

Direct contact opnemen

Om duurzaam concurrentievoordeel te behalen en te behouden moet jouw bedrijf in staat zijn, om te blijven leren, experimenteren en zichzelf opnieuw uit te vinden. Is jouw bedrijf al in staat om klanten een betere ervaring te bieden dan de concurrentie? En belangrijker nog, wat doen jullie eraan om ook de beste ervaring te blijven bieden? Door het monitoren, analyseren en optimaliseren van jouw kanalen (e.g. mobile app, website) blijf je de concurrentie voor. Wij begrijpen dat continuous innovation essentieel is voor jouw bedrijf. Daarom leveren wij naast applicatieontwikkeling ook diensten zoals online marketing en business intelligence. Zo zorgen we er samen voor dat jouw bedrijf nu en in de toekomst relevant blijft.

Hoe Gillz jouw bedrijf helpt innoveren

Alle diensten die wij leveren zijn erop gericht om bedrijven te ondersteunen in hun ambitie digitaal te innoveren. Het transformeren van een bedrijf tot een IT-bedrijf is een proces dat tijd vergt. Buiten de middelen die nodig zijn om te kunnen digitaliseren, zoals het hebben van de juiste bedrijfsapplicatie en het inzetten van online marketing, is het belangrijk dat ook de cultuur binnen een bedrijf meegroeit met de ontwikkeling. Het veranderen van een bedrijfscultuur is wellicht de grootste uitdaging voor elk bedrijf dat wilt innoveren. Maar wij gaan jou hierbij helpen. In alle diensten die wij leveren werken wij in volgens de principes van continuous innovation:

  1. De behoefte van het bedrijf en de markt evalueren;
  2. Ontwikkelen en doorontwikkelen van de dienst die wij leveren;
  3. Checken en testen van onze doorontwikkelde diensten (e.g. Mobile app, Marketing automation etc.);
  4. Het in productie nemen van de (door)ontwikkeling om vervolgens het gebruik te monitoren.
Al deze stappen blijven we herhalen zodat jouw bedrijf een duurzaam concurrentievoordeel kan behouden.

Bob vdP
Kan ik met je meedenken?

Wil je een prijsindicatie of
sparren over de mogelijkheden?

Mail Bob van der Panne
Of bel naar 0618488698